Op 6 december kwam de Sint langs in onze klas! De peuters keken er alvast enorm naar uit! Zoals jullie reeds konden zien op de website van de school, vertrok Jules even naar Spanje. Hij bracht de Sint een bezoekje en op donderdag kwam Jules samen met de Sint terug naar onze school 😀
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
We verwelkomen 8 nieuwe peuters!
Na de paasvakantie kwamen er 8 nieuwe peuters bij in de klas van Jules! IMKE LAUREN MANON MILA V. MILA Y. RAVEN ROSA MARIA VIOLETA MARIA
-
Jules werd 3 jaar en dat werd gevierd in onze klas! Tijdens dit thema maakten we reeds onze eigen verjaardagskroon. De ...
-
Ook week 2 verliep prima in onze klas 😃 En Jules, die geniet met volle teugen van de aandacht! Waarneming: "De boek...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten